25 de març del 2014

Ruta del Sol Blau 2014

El passat 23 de març per fi vaig poder córrer a casa, a Torrelles, a la Ruta del Sol Blau, una cursa de muntanya de 19 km i uns 900 metres de desnivell positiu.


Vaig convèncer tres pantaurells més "pota negra", en Kike, Climent i Sergi, que van fer un gran paper quedant tots 3 davant meu :)

La cursa és molt "d'estar per casa", gairebé tothom ens coneixiem, em va agradar molt retrobar-me amb vells amics que feia temps que no veia, com el Pere i el Ferran... i com no, l'entitat organitzadora, el CET, amb l'Albert sempre al capdavant... molt nostàlgic per a mi, vaja.

Pel que fa a la cursa a nivell esportiu, molt bona pujada fins el Puig Vicens, també molt bé fins el Sosiego, però quan vaig haver de pujar al Tabor ja vaig fer figa i em vaig dedicar a sobreviure els últims kms, per arribar bastant petat a la plaça de l'ajuntament en la posició 26, amb un temps de 1:49 i pico...

No està malament tenint en compte que les tres setmanes anteriors vaig patir el típic virus que em va deixar fet pols i xafat. Com a entrenament de cara a la Trailwalker va estar molt bé.

En definitiva, sempre que pugui la repetiré, ja em val la pena només per la càrrega emocional que suposa per a mi aquesta cursa, per un circuit que conec tan i tan bé, amb unes vistes espectaculars, i tan a prop de casa...

Ah!!! i 19 km és la distància més curta que he corregut mai en una cursa.

R.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada