1 d’abril del 2014

I Cursa de muntanya de l'Arboç

Buscant alguna cursa de distància mitja al calendari per a entrenar la TW, vaig topar-me amb aquesta cursa de 31 km i uns 900 metres de desnivell positiu, que es corria el 30 de març a l'Arboç. Així que dit i fet, amb en Jordi hi vam anar.


Vam arribar a l'Arboç plovent i no va parar fins que vam marxar, així que va ser una cursa passada per aigua, amb moltes pujades i baixades, algunes bastant tècniques degut al terreny accidentat i mullat. La cursa dóna la volta al pantà de Foix i passa per Castellet i la Gornal, zona que ja coneixia de fa anys, quan era "motard".

La cursa en general molt bé, però ara ve la part negativa en la meva opinió: al km 23 o 24 ja podiem veure l'Arboç molt a prop, a un km com a molt, però l'organització ens va fer donar voltes i voltes fins completar els 31 kms. Mentalment va ser molt dur, no m'agrada veure l'arribada i passar per davant per fer 7 km més, em va semblar una presa de pèl.

En definitiva, bona cursa, bons avituallaments amb butifarra i cervesa inclosa en l'arribada. Vaig trigar 3:03, que no està malament, arribant el 36 -crec- d'uns 150 corredors.

R.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada