26 de maig del 2014

Setmana després de les 6 hores

La setmana del 19 al 25 de maig ha estat durilla a nivell físic, només he entrenat 3 dies i he fet poc més de 40 km. M'he sentit cansat, suposo que diumenge passat a les 6 hores de Martorell vaig esgotar les meves reserves energètiques.


Espero que aquesta setmana que entra, l'última de maig, estigui ja recuperat i pugui sortir a córrer amb normalitat.

D'altra banda, dissabte vaig fer-me amb unes Kalenji Kiprun LD 2014. El preu normal són gairebé 100 euros però estaven d'oferta a bon preu, menys que qualsevol sabatilla de la mateixa gamma, d'altres marques (Asics, Mizuno, NB...).

Tinc el virus de la marquitis/pijerío en això del material esportiu i, per a que ens entenguem, Kalenji no entra dintre dels meus paràmetres de marca glamurosa de sabatilles; però en veure que precisament aquest model el descriuen com a sabatilles "per a corredors de 42km i més" doncs em vaig sentir atret al moment i em va picar la curiositat, deu ser que sóc un paio fàcil i ara ja em considero un ultrafondista -del pelotón, però ultrafondista al cap i a la fi. Em van saber tocar la fibra, aquests del màqueting de Decathlon.

Només les he provat una vegada, i són còmodes i van tan bé com si fossin les NB 1080 v2 que tinc, encara que potser es noten un pèl més pesades. Vaja, han d'anar bé a la força, no oblidem que el seu pvp són 100 euracos... un 30% menys que les Nimbus, si, però una pasta igualment. Quan fagi alguna marató d'entreno, que tinc previst fer-ne una aviat, les portaré a veure què tal.

Kalenji Kiprun LD 2014

R.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada