22 de setembre del 2014

Ruta de les X Ermites 2014 - 20/09/2014

A l'estiu he baixat el ritme d'entrenaments, tot i així he mantingut una mica el tipus fent sortidetes bastant dignes. Mirant el Garmin Connect, el juliol i agost he fet 30 sortides en total, i 307'91 km. Això suposa sortir 10 km dia si, dia no.

Juliol'14: 17 activitats i 156 km.
Agost'14: 13 activitats i 151 km
Setembre'14 (fins avui dia 22): 15 activitats i 250 km

Bé, els mesos de juliol i agost m'ho he près amb calma, i el setembre m'he posat les piles! També he fet uns quants kms en btt, 4 sortides de més de 30 km cada una amb força desnivell. Aquest "entrenament de supervivència" i manteniment m'ha permès poder participar amb una forma acceptable a la Ruta de les X Ermites que s'ha celebrat aquest cap de setmana, amb sortida i arribada a Torrelles de Llobregat.

Així doncs dissabte ens plantem a Torrelles a les sis i pico del matí els dos Jordis i jo, tots tres Pantaurells, recollim el dorsal, ens posem al calaix de sortida i hostiaaaa el GPS se m'ha mort!! per mi és una putada perquè m'agrada anar veient les dades... bé, aniré "per sensacions", què hi farem. Mato els nervis saludant amics del poble que també hi participen, ens desitgem sort, i de seguida dónen la sortida!! 

En Garreta surt com una bala i ja no el veurem fins a l'arribada. El Casanovas i jo ens anem alternant, ell puja molt més ràpid però jo el puc recuperar a la baixada. Van passant les ermites... Sant Antoni, Remei, Santa Maria de Cervelló...

Dóna gust veure cares amigues als avituallaments: l'Esteve i la Montse, en Miquel... és la sort de córrer a casa!! 

El no portar GPS fa que vagi una mica perdut, estic molt acostumat a controlar distància i temps i per això vaig preguntant sempre que em trobo algú l'hora i la distància que portem -gairebé tothom portava gps...

A Begues penso que la part més dura ja ha passat... però la pujada a Bruguers es fa molt dura, el sol comença a apretar i el terreny no és molt amable, que diguem. Concretament hi ha una pujada per un tallafocs que és mortal!

Baixant de Bruguers em trobo amb el Boi, està molt fort però avui va tocat, i abandonarà a Sant Climent, llàstima!! La calor i la humitat del dia està passant factura. Arribant a Sant Climent... ostres, és l'Edu? un crack, em va treure més de 8 minuts a la Ruta del Sol Blau... i avui va tocat... el passo!! A l'avituallament de Sant Climent trobo una altra cara coneguda, el Xavi que va desfet per la calor. Em consta que està molt fort també. M'entretinc una mica massa i passa l'Edu que no para, i el Xavi marxa davant meu. Quan arrenco, sembla que l'ermita del meu sant (Sant Ramon) em dóni forces, perquè els passo tots dos i quan arribo a la Creu del Querol ja tot és baixada! 

Faig una baixada a tota castanya, ja no he de reservar res, queden menys de 3 km. Arribo al poble i encara passo dos o tres corredors més. L'arribada al carrer Major espectacular, la gent m'anima i em crida pel meu nom, veig cares conegudes, i entro el 29è amb un temps de 5:51:16!! Molt bé!!

Arribo bé de forces, pensant que podria haver apretat més... potser encara he d'aprendre a competir i a exprimir-me més. 

Ara ja s'ha esfumat el mal record de l'edició del 2011, quan vaig acabar coix i lesionat i en més de 8 hores. Aquesta edició del 2014 m'ha deixat molt bon gust de boca, estic satisfet. També a poc a poc se'm va oblidant el gran fracàs de l'última Núria-Queralt on vaig haver d'abandonar al km 28.

Notes: les NB 1210 m'han anat de fàbula, tant bé que segurament me'n compraré unes d'iguals que he vist d'oferta. Els dos bidons molt millor que Camelbak, més còmode per reomplir, posar sals i Isostar, etc... El gps... sense comentaris, ho he de solucionar no és la primera vegada que em deixa tirat!!

Més notes: afegeixo que la setmana passada, la mateixa de les X Ermites (que és en dissabte), vaig fer uns 50 km repartits en dilluns, dimarts, dimecres i dijous. Només vaig descansar divendres!! i la cursa em va anar bé. Diumenge vaig estirar les cames amb una sortideta de btt de dues hores i crec que em va anar molt bé, tant per la recuperació com per fer un mini-entrenament de cara a la Drac Race, que espero poder fer el 4/5 d'octubre.




Foto: Roy Logan / Mithos Bcn

Foto: ChronoTrack

Foto: ChronoTrack


Propers reptes confirmats: Repte Drac Race, Marató de Sant Llorenç Savall, Marató de Castelló.

R.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada