24 de juliol del 2014

Sortida btt Terrassa - Tibidabo

Un dels objectius imminents és la VDR del 4 i 5 d'octubre, així que m'he de posar les piles, sobretot per encarar els 100 km de btt de diumenge.

Per tant, ara toca fer uns quants entrenaments en btt, i curtir el cul i les cames, i amb aquesta idea el passat dimarts 22 de juliol vaig quedar amb uns companys de feina (Alex, Josep Antoni, Xavi i Tau) per anar cap al Tibidabo, des de Terrassa.
Sortida de central, baixant per l'avinguda del Vallès, can Parellada i dalt de tot seguim una pista que porta a Sant Cugat. Travessem Sant Cugat i entrem al camí que puja cap a Collserola. Pista maca però amb molta pols i massa gent. Rampots molt forts fins la carretera de les Aigües i tram final fins dalt del Tibidabo, on fem una cervesa i un parell de fotos.

El ritme de la sortida va ser bò, vam anar per feina, anant uns una mica més forts que altres, jo diria que em sitúo a la part del mig, ni dels més ràpids ni dels més globeros... no està malament per no agafar la bici en tot l'hivern.

Van sortir 52 km i 1200 metres de desnivell +. Em va fallar el gps (es va apagar, suposo que de posar i treure el camelbak) i per variar també va fallar el conta km del Decathlon... n'estic fins els ous.

M'adono que m'he de comprar casc, culotte i potser guants. També he de solucionar el tema del conta km. Ufff quina ruïna...

R.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada