22 d’octubre del 2014

Descansar abans d'una marató? ni de conya

Res, que no hi ha manera, diumenge tinc Marató de Sant Llorenç Savall i ahir vaig optar per quedar-me a casa a descansar; resultat, avui estic que m'enfilo per les parets. Així que ja estic planejant la sortida d'avui, que faré si o si. Després de 3 sortides seguides asfalteres, pinta que avui caurà un clàssic cap a la font del Senyor Ramon, Plaça Catalunya i potser Pedritxes i baixada per la Diagonal. Ja veurem, igual ho proposo i potser s'hi apunta algú més.


I demà és dijous i toca entrenament conjunt.
I divendres... alguna cosa faré, no? ni que sigui 10 km per asfalt, ràpids.
I dissabte... la festa dels Súpers??? ufff
I diumenge, les cames tieses per variar però amb ganes de millorar la meva marca a la marató de Sant Llorenç. No crec que baixi de les 5 hores però m'agradaria acostar-m'hi... (ssshhhht, que no ho senti ningú!!)

Resumint, prefereixo passar-me entrenant que no entrenar i estar de mala llet pensant que estic deixant d'entrenar per fer una cursa. Quin lio mental, tu!!!

Pd: a més, els antibiòtics que em prenc m'estan deixant una mica fluix, doble repte!

R.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada