20 de novembre del 2014

I Trail Pics de Betxí - 16/11/2014

Cap de setmana familiar a Betxí aprofitant que es celebrava la primera cursa de muntanya I Trail Pics de Betxí, una cursa de 16.7 km i 700 m+.

La cursa és diumenge, dissabte bona preparació: al migdia pujada al Solaig des del poble, anar i tornar surten uns 8-9 km en 50 minutets; alguna cerveseta al llarg de la tarda, i després de sopar cauen un cremaet i dos gt's... Vaja, que me'n vaig a dormir cansat i fluix però confiarem en l'efecte dorsal que augmenta el rendiment en cursa un 25%... :P


Diumenge amunt, esmorzar normal -cafè amb llet i coca- i cap a la cursa. Li desitjo sort a l'Òscar, li dono algun consell fruit de la meva experiència "ves a tope tot el rato", "no et reservis", "vigila no et torcis un turmell" i quan donen la sortida no sè què faig, bé si, per variar em passen 200 persones.

Toca remuntar o em trobaré taps. Pels carrers de Betxí vaig adelantant a tope, a menys de 4 el km, els primers 2 kms estic anant molt ràpid però penso que només són 16 km i pico... bah... total que vaig tan ràpid que cap al km 3 ensopego amb una arrel i em foto de lloros, sang al genoll i un amb fort cop. Sembla que no n'hi ha per tant encara que em regalima la sang per la cama...

Primera pujada seriosa, de moment vaig bé, me n'adono que el terreny és molt pedregós, quan ve alguna baixada no em deixa recuperar gaire el que perdo pujant (baixo millor que pujo), de fet això em comença a recordar les muntanyes de Tivissa...

A destacar el baixon que vaig tenir cap al km 10, em trobava bastant cansat, suposo pel fet d'anar tan alt de revolucions pensant que la cursa era curta, però llavors vaig pensar que només em quedaven 6-7 km!!! És la sort d'haver fet maratons i ultres, que quan fas una cursa de menys de 20 km mentalment ho gestiones millor.

Així doncs pujada l'última rampa (gairebé grimpada), el Solaig per la part del darrera, i una vegada dalt, baixada cap a Betxí, adelantant en els últims 2-3 km a alguns corredors. Aquests últims kms se'm van fer llargs, per asfalt i a 4 i poc el km.

Arribada a meta en 1:41:58, en la posició 44 de 527 arribats!! Molt satisfet, i a sobre em va fer gràcia perquè l'speaker va dir per megafonia moltes vegades que "el corredor dels Pantaurells que ve de Terrassa, Barcelona"... :D

Molt bona cursa: recorregut, avituallament final, organització, preu. Espero poder-hi tornar cada any!

Enhorabona a l'Óscar que es va estrenar molt dignament, fent dues hores i arribant bastant fresc.

La setmana post-cursa ha estat complicada, el cop al genoll amb ferida inclosa va ser més fort del que em pensava i no m'ha permès entrenar, avui dijous ja estic gairebé recuperat però encara no sé si sortiré o ja ho deixo fins demà... de tant en tant també va bé descansar i dedicar-se a altres coses.






R.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada