16 de gener del 2015

Objectius 2015

Aquest any sóc realista i no escriuré coses rares com ara fa un any, sé que faré curses, així que els objectius esportius pel 2015 són els clàssics: correr més, no lesionar-me, intentar millorar marca en marató i mitja marató, fer algun ultra, acabar la Núria-Queralt, i en general gaudir de l'esport de córrer... etc etc. També m'agradaria fer més sortides amb btt.


Pel que fa a curses, de moment estic inscrit a quatre:

18/01 Mitja de Terrassa
01/02 Mitja de Granollers
08/03 Castells de la Segarra 80 km
25/04 Ultratrail de Barcelona UTBCN

Més endavant suposo que faré la Campana, ruta del Sol Blau, Núria-Queralt, i de cara a finals d'any repetiré 10 Ermites, Drac Race, Marató de Sant Llorenç, Marató de Castelló... si l'estat de forma i la salut acompanyen, és clar.

Primera parada, Mitja de Terrassa

Fa dos anys em vaig lesionar a la mitja de Terrassa, pubàlgia i aturat 10 mesos... i resulta que durant els últims entrenaments he notat alguna petita molèstia per allà baix, espero i desitjo que aquesta no sigui la meva cursa maleïda.

Crec que aquest proper diumenge no baixaré de 1h31 a la mitja de Terrassa, no estic en el meu moment més ràpid, em sento una mica pesat, i no he fet cap entrenament "de qualitat" (sèries, canvis de ritme i tal...) així que si baixo de 1h35 ja estaré content, potser intentaré aplicar-me a Granollers, o ja esborrar aquest objectiu de millorar a la mitja de la llista, que és el que menys m'importa de tots. El que si que és segur, és que diumenge farà fred!

R

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada