19 d’octubre del 2015

Matagalls Montserrat 2015

Super resum de la Matagalls 2015 que he fet fa poques setmanes.

Aquesta edició ha estat la més curta, uns 80 km. Sortida des de El Brull, ja no se surt ni des de Coll Formic. Molta pista. Cada vegada la gent està més preparada.

Pel que fa a la meva cursa, aquest any anava curtíssim pel que fa a kms correguts però d'altra banda he fet molta bicicleta i també he nedat. A nivell de pes vaig amb el lastre de sempre, uns 87 kg.

L'any 2012 van ser 86 km i vaig trigar 12:20, amb molts entrenaments llargs les setmanes abans de la prova. Aquest any han estat uns 80 km i he trigat 11:30. Si fa no fa, el mateix. Les conclusions que trec són que tot i córrer menys, la bici em manté en un nivell acceptable per a fer curses a peu.

La setmana després de la Matagalls Montserrat vaig estar una mica tocat més que res cansament general. I la següent vaig estar nedant.

A dia d'avui em sento bastant en forma per encarar el meu debut en triatló, el proper dissabte 24S, amb un "mitja distància" o "half ironman" (1'9 km - 90 km - 21 km). Com sempre amb la sensació d'anar curt d'entrenaments però tot no pot ser!!! família, amics, juerga, esport... A veure què surt!

R.




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada