11 de febrer del 2014

Objectius primera meitat de 2014

Deia que no em volia apuntar a curses i ultres, però m'he inscrit amb cinc amics més a la Oxfam Intermón Trailwalker, el proper 26 d'abril. El meu equip, els Pantaurells de Terrassa.

El Trailwalker són 100 km, i ja que la resta d'integrants de l'equip amb els qui m'he inscrit estan més forts que jo, m'obliga a entrenar durant els dos mesos que queden per arribar en bona forma. L'objectiu és fer sub 12 h però no ho vull dir massa alt...

De moment he fet dos tests: un de 35 km amb cert desnivell (800 m) i l'últim, de 33 km de Terrassa a Torrelles de Llobregat en 3 hores. Bones sensacions generals llevat d'un "callo" al peu que em va donar pel sac a partir del km 28-30, i que m'hauré de mirar al podòleg. Res greu.

Pel que fa al pubis, durant la cursa res, i dolor a la nit immediata, però l'endemà cap molèstia i em permet seguir entrenant. Hauré de provar de fer exercicis d'abdominals hipopresius i estirar més adductors o fins i tot fer una mica d'entrenament específic.

Per a preparar una mica més la Trailwalker també m'he inscrit a la Marxa dels Castells de la Segarra, el 9 de Març (d'aquí a un mes). M'ha picat l'Esteve, que m'ho va dir, i bé, només són 22 euros. La marxa són 52 km i molt poc desnivell que m'agradaria fer corrent tota l'estona, i fer sub 6 h. Només són 52 km però em permetrà veure l'estat general en acabar, i sobretot, saber com es comporta el pubis, si tindré molèsties o què. Sé que si vaig a ritme tranquil, sobre els 6 min/km, tot anirà bé.

A nivell d'entrenaments, força content. El que porto de febrer, segons el Garmin: 9 activitats i 150 km. Si pogués mantenir aquest ritme estaria bé...

R.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada