11 de febrer del 2014

Terrassa - Torrelles de Llobregat

Dissabte tenia dinar familiar a Torrelles, per això tota la setmana em rondava pel cap anar-hi corrent des de Terrassa.

Divendres miro una mica el Google Maps i ja està, tot clar.

Porto 2 litres d'aigua a la camelbak, el telèfon, i coses per picar.


Surto de casa i baixo per la Rambla fins als jutjats de Terrassa, on ja em trec el paravent i em quedo amb una sola màniga. Allà segueixo per la riera fins agafar la riera de Rubí. Passat Rubí entro en un polígon gegant -crec que és Castellbisbal- i d'allà fins el Llobregat. M'equivoco i vaig per l'esquerra del riu, per tant he de travessar pel pont de la carretera que va de Sant Vicenç fins a Sant Feliu / Molins.

El camí va alternant asfalt i terra, hi ha poc desnivell i puc portar un ritme ràpid (per a mi). En quant a avituallaments, em bec els 2 litres, em menjo un plàtan, una barreta del Decathlon, i un grapat de dàtils.

Arribo a Torrelles després de 33 km, i en 3 hores, un bon ritme i content per la feina feta. Just quan arribo jo, arriba la Nuria amb els nanos -en cotxe.

Em dic que el proper entrenament llarg serà segurament una marató, també en autosuficiència.

R.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada