23 d’abril del 2014

Setmana Santa 2014

Per Setmana Santa i aprofitant les fantàstiques vacances que tinc a la feina -10 dies- baixem cap a Betxí. Allà passem uns magnífics dies, sobretot familiars gaudint de l'Adrià i la Martina, i també veient els amics.


Esportivament parlant, que d'això tracta aquest bloc, aquesta Setmana Santa ha estat molt fructífera:

dissabte 12: 36 km
diumenge 13: 22 km
dilluns 14: 42,2 km <-- Marató!! en 4:34, molt suau per no acabar perjudicat
dimecres 16: 23 km
dijous 17: 15 km
diumenge 18: 15 km
dilluns 19: 27 km

10 dies, 180 km en 7 sessions, que vol dir una mitja de 25'7 km per sessió!!!

Notes:

Pels dies de sol, he descobert que la combinació perfecta per a mi és visera + ulleres de sol. I per fi he trobat les ulleres definitives, les Oakley Radar: no s'entelen i la seva forma fa que no em caigui la suor, cosa que sí que em passava amb altres models. La qualitat un 10, i el preu en consonància...

NB 1210 Leadville. Ideals per córrer per camins. Últimanent NB em té enamorat, entre aquestes 1210 i les 1080 v2, estic servit.

Per al dia de la marató vaig gastar només un gel i 2 litres d'aigua. Un litre de sortida, aigua i Isostar Fresh repartit en els dos bidons de la ronyonera Salomon, i un refill d'aigua de la font a Nules. La ronyonera és còmoda amb només mig litre d'aigua; amb un litre -dues botelles plenes- bota massa.

-------------

Els entrenaments d'aquesta Setmana Santa em permeten encarar la TW amb confiança, crec que voltar les 11 hores en els 100 km és possible.

R.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada