17 de juny del 2014

Mitja Marató de la Campana de Vacarisses

Cursa de muntanya de 21'40 km i 768 metres de desnivell positiu, amb sortida i arribada a Vacarisses, molt ben organitzada, ben marcada -tot i així em vaig perdre una estona...-, amb bons avituallaments i voluntaris molt simpàtics, i cervesa i butifarrada a l'arribada, tot per molt bon preu (11 euros) i una col·laboració al rebost solidari del poble. L'entorn de la cursa també molt maco; combinació de pistes i corriols que volten Vacarisses, amb alguna baixada tècnica que li dóna un punt de dificultat.


Abans de la cursa no estic gaire fi, potser pel cansament acumulat ja que el cap de setmana ha estat entretingut, i la setmana abans no he parat de córrer perque des de que em vaig inscriure a la Núria-Queralt em plantejo aquesta mitja com un entrenament. Tot i així, vull fer menys de dues hores, així que em poso al davant i surto més o menys ràpid (tan ràpid com sé anar jo, vaja).

Em dic que he d'anar a tope, i si he de petar, ja petaré. Una mica de pista, algun corriol, rampetes amunt, rampetes avall. Tot bé. 

Cap al quilòmetre 7 si no recordo malament, baixant per un corriol amb vegetació tancada vaig pendent dels peus i pico amb el front amb un tronc que hi havia travessat al camí. Duia la visera i tenia poca visibilitat. Em faig molt de mal al front (m'ha sortit un bony) i de rebot les dents i les cervicals estan adolorides. M'aturo un minut, em cago en tot, i arrenco de nou.

Arribant a l'avituallament de Les Vedranes

Seguia com el primer Pantaurell i volia mantenir la posició, per això quan em va agafar el Marià vaig dir "merda" i el vaig avisar que faria el possible per deixar-lo enrere :) Vam anar una estona darrere dos corredors.cat, i mentre anàvem per un camí una mica complicat, per dalt d'un cingle, ens n'adonem que no hi ha cintes... la mare!! ens hem desviat del camí i toca tornar enrere. Vam perdre uns 6-7 minuts -ho validaré amb el Garmin quan descarregui el track.

Una vegada de nou al camí bò, vaig apretar bastant, tant a les pujades com a les baixades, anant en moltes ocasions per sota de 4' el km; això per a mi és volar. Diria que durant la segona meitat de la cursa no em va avançar ningú.

Vaig arribar a Vacarisses amb forces, tantes que en els últims 500 metres vaig apretar fort per avançar tres corredors que anaven bastant desfets -feia moltíssima calor-, i vaig arribar a meta en 2:08:41, en la posició 51 de 246. Content per haver fet un gran entreno 22'80 km (segons el meu GPS) amb desnivell i acabar molt sencer, però emprenyat per haver perdut temps per culpa del cop, per haver-me perdut, i perquè tinc la sensació de que podria haver apretat molt més en molts punts.

Com a anècdota, em vaig re-trobar amb el Marc, vell amic a qui feia molts anys que no veia, i l'Albert, que segueix tan fort com quan el vaig conèixer fa més de 20 anys -va fer segon de la general, en 1h 39' a pocs segons del primer, una màquina.

Llàstima que no vam fer foto de família amb els Pantaurells, perquè vam anar-hi 14 corredors.

Resultats dels Pantaurells a la cursa de 21'40 km (posició nom temps):

51 CASALS CAÑELLAS, RAMON 02:08:42
84 PASTOR ALTABELLA, MARIÀ 02:13:33
118 BLANES SALA, GABRIEL 02:19:26
136 ROY CANO, XAVIER 02:22:09
172 BOSCH MUNTAL, JOAN 02:31:10
205 VALVERDE CASTILLO, ALEX 02:39:40
235 ADALID PRIETO, RAFAEL 03:01:05

Resultats dels Pantaurells a la cursa de 14'70 km (posició nom temps):

46 PALET PUIG, CLIMENT 01:18:21
170 GAMARRA BENÍTEZ, SÍLVIA 01:32:24
171 GONZÁLES, NATÀLIA 01:32:39
175 GARCIA CASTELLÓ, DAVID 01:33:17
227 MILLAN PORTILLO, OLGA 01:39:56
286 FARRÉS UBACH, GLÒRIA 01:51:16
305 DELGADO MARQUEZ, MANUEL 01:54:02


Amb el Marc abans de sortir

En acció durant la cursa


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada