14 de juliol del 2014

A 1 de la crisi dels 40

Ahir vaig fer 39 anys i aparentment tot segueix igual que amb 38. De moment, ni rastre de la crisi dels 40, diria que ja la vaig patir prematurament als 35 quan vaig arrencar a córrer de nou, després d'uns anys d'inactivitat...


Com per a mi es tracta d'un any nou, deixaré escrits els meus propòsits per aquests 365 dies que tinc per endavant.

  • Passar més hores i de més qualitat amb la família, sobretot vull tenir més paciència amb l'Adrià i la Martina, i no alçar mai la veu. Fer excursions, activitats, algun viatge tots quatre encara que sigui de cap de setmana.
  • Arrencar un projecte que la Núria i jo tenim pendent.
  • Moderar el consum d'alcohol. Cuidar l'alimentació. Beure menys cafè.
  • Fer més kms, més exercici, perdre pes.
  • Millorar temps a mitja marató i marató (em conformo en baixar de 1h 30' i 3h 20' respectivament), fer 100 km per sota de les 10 hores, acabar la Núria-Queralt (no acabar-la aquest 2014 m'ha afectat...).

Els propòsits estan posats en ordre d'importància per a mi. És a dir, si aconsegueixo millorar temps en marató però per això he de sacrificar massa hores de família, no em valdrà, hauré fracassat. Caldrà mantenir un equilibri com penso que he mantingut fins ara.

Com tothom jo aspiro a ser feliç, i puc dir que ja ho sóc. Compartir la vida amb la Núria, l'Adrià i la Martina ja m'omple de felicitat, no tinc grans deutes, tinc feina, tenim salut... però també cal tenir altres il·lusions que vagin alimentant l'esperit, i aconseguir aquests petits propòsits, per molt banals que semblin alguns, penso que em poden ajudar a ser una mica més feliç i a sentir-me millor amb mi mateix.

Sobre els Ironman

Anava a posar entre els objectius/propòsits fer un Ironman, ja que aquest cap de setmana ha estat el de Vitòria i hi han participat dos amics i un company de feina. M'han donat molta enveja i porto una setmana donant-li voltes.

Però ho he pensat bé i encara no m'ho puc permetre, ni a nivell econòmic ni familiar. Moltes hores d'entrenament, molta despesa en material (bicicleta, natació, inscripció, viatge...).

M'agradaria molt, penso que per la variació d'exercicis i pel repte que suposa, i que et tornes un esportista més complert -la natació hi ajuda- i al practicar tres disciplines el risc de lesió és menor. A veure si abans dels 45! De totes maneres sí que faré una mica més de btt, per anar escalfant...

Ramon.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada